سوالات متداول

نحوه تماس با امور مشترکین تالیا جهت دریافت خدمات تلفنی چگونه است ؟
Expand
پیش شماره سیم کارت های تالیا چند است ؟
Expand
نحوه خرید سیم کارت های تالیا چگونه است ؟
Expand
نحوه فعال سازی سیم کارت های تالیا چگونه است ؟
Expand
درخواست مسدودی سیمکارت تالیا چگونه است ؟ و چگونه میتوان مجددا سیم کارت را فعال نمود ؟
Expand
پس از سرقت یا مفقود شدن گوشی تلفن همراه چه اقداماتی لازم است ؟
Expand
متقاضیان از چه رده سنی میتوانند جهت دریافت سیمکارت های تالیا ثبت نام نمایند ؟
Expand
چه مدارکی جهت خرید سیمکارت مورد نیاز است ؟
Expand
امکان خرید چه تعداد سیمکارت توسط متقاضی وجود دارد ؟
Expand
نحوه انتقال مالکیت سیمکارت تالیا به افراد دیگر چگونه است ؟
Expand
آیا تالیا خدمات اپراتوری تلفن همراه انجام می دهد؟
Expand
ارتباط با بخش های مختلف تالیا به چه نحوی است؟
Expand
آدرس دفتر مرکزی تالیا چیست؟
Expand
آیا در دفتر مرکزی تالیا خدمات امور مشترکین عرضه می شود؟
Expand
آدرس دفاتر فروش و خدمات تالیا را کجا می توان پیدا کرد؟
Expand
نحوه تماس با سامانه مرکز تماس و پشتیبانی تالیا چگونه است؟
Expand
ساعات پاسخگویی مرکز تماس تالیا به چه نحوی است؟
Expand
نحوه تماس با سامانه پشتیبانی دفاتر و نمایندگان فروش تالیا چگونه است؟
Expand
تفاوت سیمکارت تالیا با دیگر سیم‌کارت های سایر اپراتور ها درچیست و چه خدماتی ارائه می نماید؟
Expand
آیا مناطق پوشش و آنتن‌دهی تالیا محدود به تهران و مراکز استان می‌باشد؟
Expand
آیا سیم کارت های تالیا ترابرد می شوند؟
Expand
آیا خطوط تالیا رومینگ ملی می شود؟
Expand
آیا سرویس رومینگ بین الملل تالیا فعال است؟
Expand
آیا سرویس تماس بین الملل تالیا فعال است؟
Expand
آیا سرویس تماس بان تالیا فعال می باشد؟
Expand
آیا مشترکین تالیا می توانند گزارش وضعیت تماس و پیامک خود را دریافت نمایند؟
Expand
آیا تالیا برنامه ای برای ارائه سیم کارت Post Paid / دائمی خواهد داشت؟
Expand
نحوه خرید سیم‌کارت‌ های تالیا چگونه است؟
Expand
آیا دفاتر به جز فروش سیم کارت، سایر خدمات را ارائه می نمایند؟
Expand
کد دستوری به منظور اطلاع از سرویس های فعال بر روی خط و قطع پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده در تالیا وجود دارد؟
Expand
نحوه خرید شارژ و بسته اینترنت تالیا به چه نحو است ؟
Expand
استعلام مانده اعتبار سیم کارت و بسته اینترنت به چه نحو است؟
Expand
در صورت شکایت مزاحمت پیامکی و تلفنی به چه نحوی باید اقدام گردد؟
Expand
نحوه شارژ سیم کارت های تالیا با استفاده از کارت شارژ/پین شارژ به چه نحو است؟
Expand
در صورت فراموشی PIN – PUK چگونه می توان آن را دریافت کرد؟
Expand
آیا در صورت درج سیم کارت در گوشی اینترنت به صورت خودکار فعال می شود؟
Expand
برای رفع خطای عدم ارتباط و اتصال به اینترنت چه کنیم ؟
Expand
آیا امکان خرید سیم‌کارت های سازمانی و حقوقی در تالیا فراهم می باشد؟
Expand
آیا امکان خرید شماره های گلد و رند از اپراتور تالیا فراهم می‌باشد؟
Expand
چگونه در سامانه حراج ثبت نام کنیم؟
Expand

برای اطلاعات بیشتر

با مرکز خدمات مشتریان (با شماره رایگان ۹۹۹ از خطوط تالیا و شماره ۰۹۳۲۹۹۹۰۰۰۰ از سایر خطوط) تماس حاصل فرمائید.

به بالا بروید