سوالات متداول
نحوه تماس با امور مشترکین تالیا جهت دریافت خدمات تلفنی چگونه است ؟
Expandبا مرکز خدمات مشتریان (با شماره رایگان ۹۹۹ از خطوط تالیا و شماره ۰۹۳۲۹۹۹۰۰۰۰ از سایر خطوط) تماس حاصل فرمائید
پیش شماره سیم کارت های تالیا چند است ؟
Expandپیش شماره تمامی سیمکارتهای تالیا ۰۹۳۲ میباشد.
نحوه خرید سیم کارت های تالیا چگونه است ؟
Expand
نحوه فعال سازی سیم کارت های تالیا چگونه است ؟
Expand
درخواست مسدودی سیمکارت تالیا چگونه است ؟ و چگونه میتوان مجددا سیم کارت را فعال نمود ؟
Expand
پس از سرقت یا مفقود شدن گوشی تلفن همراه چه اقداماتی لازم است ؟
Expandدر اولین قدم با تماس تلفنی با مرکز تماس اقدام به مسدود نمودن
سیمکارت نموده و سپس در اولین فرصت با مراجعه حضوری به دفتر
مرکزی یا نمایندگیهای سراسر کشور اقدام به دریافت سیمکارت خود نمایند .جهت
پی گیری گوشی سرقتی به پلیس، مراجع قضایی مراجعه و جهت رهیابی گوشی با مراجعه به سایت /hamyab۲۴.ir/ اقدام نمایند.
متقاضیان از چه رده سنی میتوانند جهت دریافت سیمکارت های تالیا ثبت نام نمایند ؟
Expand
چه مدارکی جهت خرید سیمکارت مورد نیاز است ؟
Expand
امکان خرید چه تعداد سیمکارت توسط متقاضی وجود دارد ؟
Expand
نحوه انتقال مالکیت سیمکارت تالیا به افراد دیگر چگونه است ؟
Expandآیا تالیا خدمات اپراتوری تلفن همراه انجام می دهد؟
Expandبله. تالیا اولین اپراتور ارائه دهنده سیم کارت های اعتباری در ایران می باشد که پس از شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز خدمات متنوعی در حوزه سیم کارت های رند، اتباع غیر ایرانی، گردشگری و همچنین سیم کارت سازمانی ارائه می نماید.
ارتباط با بخش های مختلف تالیا به چه نحوی است؟
Expand• روابط عمومی info@taliya.ir
• امور مشترکین cc@taliya.ir
• واحد فروش sales@taliya.ir
• ارتباط با کارشناسان فروش در پیام رسان بله ۰۹۳۲۳۱۹۹۹۹۹
• ارتباط با کارشناسان فروش در پیام رسان روبیکا۰۹۳۲۳۱۹۹۹۹۹
آدرس دفتر مرکزی تالیا چیست؟
Expandتهران-میدان آرژانتین – خیابان بخارست(احمد قصیر)- خیان شانزدهم- ساختمان شماره ۱۸
کدپستی: ۱۵۱۴۸۱۴۱۱۱
آیا در دفتر مرکزی تالیا خدمات امور مشترکین عرضه می شود؟
Expandبله از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۴۵ عصر به جز ایام تعطیل رسمی
آدرس دفاتر فروش و خدمات تالیا را کجا می توان پیدا کرد؟
Expandلیست دفاتر در بخش سایت تالیا در قسمت پشتیبانی در بخش مراکز فروش و خدمات قابل مشاهده می باشد
نحوه تماس با سامانه مرکز تماس و پشتیبانی تالیا چگونه است؟
Expandتماس از خطوط تالیا با شماره گیری: ۹۹۹
تماس از سایر خطوط (ثابت و همراه): ۰۹۳۲۹۹۹۰۰۰۰
ساعات پاسخگویی مرکز تماس تالیا به چه نحوی است؟
Expandدر حال حاضر:
7 روز هفته از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰
نحوه تماس با سامانه پشتیبانی دفاتر و نمایندگان فروش تالیا چگونه است؟
Expandتماس با شماره ۰۲۱۸۱۷۳
داخلی
162
164
124
در ساعات اداری و ایام غیر تعطیل
تفاوت سیمکارت تالیا با دیگر سیمکارت های سایر اپراتور ها درچیست و چه خدماتی ارائه می نماید؟
Expandسیم کارت های تالیا با قابلیت های مختصص خودش میتواند یکی از انتخابهای مصرف کننده باشد و در حال حاضر پیشنهادات و سرویس های اختصاصی در حوزه اتباع خارجی و سیم کارت گردشگری و حوزه سیم کارت های سازمانی ارائه می نماید
تفاوت در قیمت سیم کارت بسته به شماره
• تفاوت در طرح ها و جشنواره ها
• تفاوت در بسته خوشآمد گویی
• مقرون به صرفه بودن بسته های اینترنت
• مقرون به صرفه بودن نرخ مکالمات
• سرویس های ویژه و اختصاصی اتباع خارجی
• خدمات حوزه B2B:
o امکان فراهم کردن سرویس تماس های ررایگان داخل گروه
o امکان تعریف آبونمان ثابت برای خدمات APN-MVPN
o اراپه سرویس های سازمانی با راه حل های خاص و مناسب نیاز سازمان
o سرویس های سازمانی POC (بیسیم های سازمانی)
o سرویس های سازمانی LBS
o سرویس های سازمانی HUB
o سرویس مدیریت سیم های های سازمانی بر بستر E-care.taliya.ir
• HUB
o پلتفرم HUB تالیا، راهکاری هوشمند برای اراپه شارژ و بسته های اینترنت به شرکت های تامین کننده و درگاه های فروش است. این خدمات به صورت الکترونیکی و از طریق وب سرویس، دسترسی سریع، آسان و مطمئن به اعتبار و بسته های اینترنتی را برای مشترکین فراهم می سازد.
• E-care
o با سامانه E-care تالیا، سازمان ها می توانند به سادگی شارژ و بسته های اینترنت سیم کارت های خود را به صورت گروهی و یا انفرادی تامین و مدیریت کنند. مشاهده مصرف و مانده اعتبار، ارائه گزارش های مالی و مدیریت هوشمند گروه های مختلف را برای سازمان فراهم میکند.
آیا مناطق پوشش و آنتندهی تالیا محدود به تهران و مراکز استان میباشد؟
Expandدر حال حاضر پوشش شبکه تالیا مشابه پوشش همراه اول و در سراسر کشور می باشد.
آیا سیم کارت های تالیا ترابرد می شوند؟
Expandخیر . در حال حاضر این امکان فراهم نمی باشد . در صورت تغییر در وضعیت اطلاع رسانی خواهد شد.
آیا خطوط تالیا رومینگ ملی می شود؟
Expandآیا سرویس رومینگ بین الملل تالیا فعال است؟
Expandسرویس رومینگ در حال حاضر فعال نمی باشد و در صورت فعال شدن اطلاع رسانی میگردد.
آیا سرویس تماس بین الملل تالیا فعال است؟
Expandبله. سرویس تماس بین الملل خروجی فعال بوده و تعرفه آن مشابه تعرفه تماس بین الملل همراه اول می باشد. جهت مشاهده تعرفه ها به سایت تالیا و یا سایت همراه اول مراجعه شود.
نکته: سرویس تماس بین الملل ورودی تالیا در دست توسعه بوده و به زودی به صورت کامل فعال می گردد. امکان دارد در حال حاضر از برخی از کشور ها امکان برقرای تماس با خطوط تالیا امکان پذیر نباشد.
آیا سرویس تماس بان تالیا فعال می باشد؟
Expandآیا مشترکین تالیا می توانند گزارش وضعیت تماس و پیامک خود را دریافت نمایند؟
Expandجهت اخذ راهنمایی بیشتر از طریق ارسال پیام به خط شماره ۰۹۳۲۳۱۹۹۹۹۹ در اپلیکیشن روبیکا و یا بله اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است باید فرم درخواست ریز مکالمات و پیامک توسط مشترک و یا وکیل قانونی تکمیل و درخواست ثبت شود.
پاسخ به مکاتبات قضائی و انتظامی در حوزه استعلام مالک، ردیابی گوشی های سرقتی و مفقوذی و ... مطابق مقررات، انجام شده و پاسخ مکاتبات در اختیار مرجع قضائی به طور مستقیم قرارداده خواهد شد.
نکته: کلیه خدمات مکاتبات قضائی(ردیابی گوشی مفقودی و یا سرقتی، استعلام مالک و ...) توسط دفتر مرکزی انجام می شود. کلیه متقاضیان باید درخواست خود را به صورت پست و یا حضوری به آدرس : تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمدقصیر(بخارست)، خیابان شانزدهم، پلاک ۱۸ کد پستی ۱۵۱۴۸۱۴۱۱۱ ارسال و یا تحویل نمایند.
آیا تالیا برنامه ای برای ارائه سیم کارت Post Paid / دائمی خواهد داشت؟
Expandتالیا برنامه ای در این زمینه ندارد و صرفا به ارائه سیم کارت های اعتباری در مراکز فروش اقدام می نماید.
نحوه خرید سیمکارت های تالیا چگونه است؟
Expandمتقاضیان محترم می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات حضوری و نمایندگان فروش پس از ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت نام و دریافت سیمکارت اعتباری تالیا نمایند.
لیست نمایندگان در سایت تالیا در قسمت پشتیبانی در بخش مراکز فروش و خدمات قابل مشاهده می باشد.Taliya.ir
نکته: در حال حاضر فروش سیمکارت های تالیا بصورت آنلاین فراهم نمی باشد و صرفا ثبت نام و خرید سیم کارت رند در حراجی به صورت آنلاین صورت می گیرد.
آیا دفاتر به جز فروش سیم کارت، سایر خدمات را ارائه می نمایند؟
Expandتمامی خدمات تعویض سیمکارت، انتقال مالکیت، سلب امتیاز، تعویض سیم کارت نسل قدیم، معیوب و مفقودی توسط دفاتر انجام می گردد. (بنا بر سطوح دسترسی دفاتر امکان دارد برخی خدمات در پاره ای از دفاتر انجام نشود . مشترکین و متقاضیان پیش از مراجعه با دفتر مذکور با دفتر مورد نظر تماس حاصل نمایند)
کد دستوری به منظور اطلاع از سرویس های فعال بر روی خط و قطع پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده در تالیا وجود دارد؟
Expandدر حال حاضر با شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۹۵ مربع، مشترکین تالیا می توانند از خدمات فعال، قطع سرویس خدمات محتوایی، قطع تبلیغات و تبلیغ از خط شخصی مطلع و بهره مند گردند.
نحوه خرید شارژ و بسته اینترنت تالیا به چه نحو است ؟
Expandخرید شارژ و بسته اینترنت تالیا:
• خرید شارژ و بسته از طریق کدهای دستوری
o ستاره ۷ مربع
o ستاره ۵۰۰ مربع
o ستاره ۹۳۲ مربع
• دستگاه های کارت خوان و خودپرداز بانک های:
o ملی - ملت - پارسیان – سامان – صادرات
• اپلیکیشن تالیای من
نصب تالیای من از طریق:
o دریافت از بازار
o دریافت ازمایکت
o دریافت از سایت تالیا (APK)
• در صورت بروز مشکل در استفاده از اپلیکیشن از طریق مرکز تماس ثبت تیکت پشتیبانی گردد.
• وب اپلیکیشن تالیای من : my.taliya.ir
o امکانات اپلیکیشن تالیای من:
مدیریت سیم کارت ها
خرید شارژ و بسته اینترنت
مشاهده مانده شارژ و بسته اینترنت
خرید شارژ برای سایر خطوط تالیا
انتقال شارژ به سایر خطوط تالیا
اطلاع از جشنواره ها و نمایندگان فروش
چت آنلاین
o گفتینو: چت آنلاین و ارتباط با کارشناسان پشتیبان از طریق اپلیکیشن تالیای من در ایام ساعات کاری دفتر مرکزی می باشد
• اپلیکیشن اوانو (در بخش خرید شارژ و بسته)
• اپلیکیشن جیرینگ
• خرید از سایت فروش شارژ و بسته تالیا به آدرس: echarge.taliya.ir
نکته: مشترکین تالیا می توانند تا سقف یک میلیون تومان شارژ خریداری نمایند
نکته: خرید شارژ کمتر از ۵ هزار تومان میسر نمی باشد
نکته: مشترکین تالیا می توانند چندین بسته اینترنت به طور همزمان خریداری نمایند و مدت زمان انقضا از زمان فعال سازی می باشد و در اپلیکیشن تالیای من مدت و حجم باقی مانده را مشاهده نمایند.
استعلام مانده اعتبار سیم کارت و بسته اینترنت به چه نحو است؟
Expand• شماره گیری کد دستوری #۱۴۰* از خطوط تالیا
• مشاهده در وب اپلیکیشن و یا اپلیکیشن تالیای من
در صورت شکایت مزاحمت پیامکی و تلفنی به چه نحوی باید اقدام گردد؟
Expandمشترکین می توانند پس از ثبت شکایت در شورای حل اختلاف و دریافت حکم و ارایه حکم صادره به دفتر مرکزی تالیا اقدام و موضوع را پیگیری نمایند.
نحوه شارژ سیم کارت های تالیا با استفاده از کارت شارژ/پین شارژ به چه نحو است؟
Expando در مرحله اول گوشی دو سیم کارت کنترل شود
o در گوشی دو سیم کارت با استفاده از خط تالیا کد دستوری *۱۴۰*رمز شارژ# شماره گیری گردد.
o پس از انجام شارژ موفق و یا ناموفق بودم شارژ و میزان شارژ موفق نمایش داده می شود و بلافاصله پیامک می گردد
o در صورت ورود اشتباه رمز شارز پیام انگلیسی goodbye نمایش داده می شود
o لطفا رمز شارژ کنترل و با دقت وارد شود
o در صورت عدم امکان استفاده از شارژ خریدارسی شده لطفا موضوع به مرکز تماس تالیا اطلاع داده شود
o چک شود به اشتباه سریال شارژ به جای رمز شارژ وارد نشود
o *140*رمز شارژ#
o دقت گردد رمز شارژ ها ۱۶ رقم می باشد
در صورت فراموشی PIN – PUK چگونه می توان آن را دریافت کرد؟
Expandدر این صورت با تماس با مرکز تماس راهنمایی کامل صورت گرفته و خدمات ارائه می گردد.
آیا در صورت درج سیم کارت در گوشی اینترنت به صورت خودکار فعال می شود؟
Expandدر بسیاری موارد خیر. جهت فعال شدن اینترنت باید تنظیمات اینترنت تالیا در اندروید و ios را انجام داد.
• تنظیمات اینترنت تالیا در اندروید / android
نکته: به طور کلی گوشی های اندرویدی از یک روش کلی این اقدام صورت می پذیرد، گاهاً در گوشی های چینی تفاوت های جزئی دیده می شود.
o به قسمت تنظیمات (Settings) دستگاه خود بروید
o اتصالات (Connections) را انتخاب کنید.
o به بخش شبکه های موبایل Mobile networks بروید.
o نام نقطه دسترسی (Access Point Names) را انتخاب کنید.
o روی افزودن (Add) ضربه بزنید.
o در قسمت نام (Name) عبارت Taliya را وارد کنید.
o در قسمت APN عبارت Taliyanet را وارد کنید.
o تغییرات را د خیره کنید (Save)
o سپس Taliya را انتخاب کنید تا اینترنت شما فعال گردد.
نکته: در APN و پس از انتخاب Taliya در اصلا اصلاح / EDIT آن باید به جز نام/Name و APN که مقادیر آن مشخص است تنها در MCC عدد ۴۳۲ و در MNC عدد ۱۱ مشاهده گردد وسایر مقادیر خالی باشد.
• تنظیمات اینترنت تالیا در ios
o به قسمت تنظیمات (Settings) دستگاه خود بروید.
o گزینه موبایل دیتا (Cellular) را انتخاب کنید.
o به گزینه ( Cellular data network ) بروید
o مطمئن شوید که شبکه LTE (-Enable LTE ) فعال است.
o گزینه خودکار (Automatic) را غیر فعال کنید.
o در قسمت Cellular data و LTE Setup در گزینه APN کلمه Taliyanet درج شود
سپس اینترنت شما فعال میشود.
برای رفع خطای عدم ارتباط و اتصال به اینترنت چه کنیم ؟
Expandجهت دریافت راهنمایی با کارشناسان مرکز تماس در ارتباط باشید
آیا امکان خرید سیمکارت های سازمانی و حقوقی در تالیا فراهم می باشد؟
Expandبله. متقاضیان جهت خرید سیمکارت های سازمانی و اطلاع از نحوه خرید، قیمت و شرایط آن می توانند با شماره ۰۲۱۸۱۷۳ داخلی ۱۲۳ و یا ۱۲۴ تماس حاصل نمایند و یا پس از ارتباط با کارشناسان پشتیبان مرکز تماس تالیا موضوع درخواست خود را مطرح نمایند
آیا امکان خرید شماره های گلد و رند از اپراتور تالیا فراهم میباشد؟
Expandدرصورت درخواست شماره رند متقاضیان می توانند با شرکت در حراجی در سامانه حراج تالیا به آدرس rond.taliya.ir از شرایط و قیمت سیم کارت ها مطلع گردند
نکته: قوانین شرکت در حراجی در سایت حراجی قابل رویت می باشد.
چگونه در سامانه حراج ثبت نام کنیم؟
Expandمتقاضیان شمارههای رند، تنها با مراجعه به سایت rond.taliya.ir و ثبت نام می توانند در حراجی ثبت نام و شرکت نمایند و از طرق دیگر امکان پذیر نمی باشد.
برای اطلاعات بیشتر
با مرکز خدمات مشتریان (با شماره رایگان ۹۹۹ از خطوط تالیا و شماره ۰۹۳۲۹۹۹۰۰۰۰ از سایر خطوط) تماس حاصل فرمائید.
